onsdag

sick and tired

Det där med att uppdatera oftare gick ju... superkanon åt helvete!
Men jag är såååå sjukt trött!
Orkar knappt röra mig, hade helst fastnat i sängen, gärna tills i vår!
Alltså, vad smidigt att vara björn, då slipper man ju vintern!
Jag vill också kunna gå i ide!
Vet inte om det skulle vara så accepterat i skolan och på framtida arbeten dock.
-Jaha gott folk, då går jag i ide dåja, har ni fixat vikarie?
Men skönt skulle det vara!
För seriöst, vad man än tar på sig så fryser man ju ihjäl!
Mina tänder kommer att vara helt sönder efter denna vinter, skakskakhackhack!

Imorgon ska vi har föreläsning för, (det heter inte för va? men vad säger man av? på? nä...) en veterinär, OCH VI SKA VARA UTE!
Inte hela tiden men vi skulle ha med oss varma kläder...
SUCK!
Jag SKA ha TERMOBYXOR! :D

puss och kram skumbanan!

Sommar, ja tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar