tisdag

Jävla fucktards!

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ FALSKA MÄNNISKOR!
Hur jävla svårt ska det vara att stå för man säger och erkänna att man än en människa och att man felar!
Men nej det kan man ju fan inte, alla andra gör ju fel hela tiden!
JAG ÄR HELT PERFEKT OCH ALLA FÅR RÄTTA SIG EFTER MIG!
Hur fan tänker en sådan människa?
Betyder andra människor ingenting?
Mina vänner är det som betyder mest i världen för mig, utan dem är jag ingenting!
Så jag fattar inte hur man kan behandla sin vänner så jävla illa!
HAR NI SERIÖST ETT HJÄRTA AV STEN ELLER?
Anledning till att man beter sig som ett svin:
  1. Man har ingen moral och får inte dåligt samvete
  2. Man har ett stort tomrum mellan pannbenet och nacken
  3. Man är en bortskämd skitunge som inte vet hur det är att behöva anpassa sig efter andra
  4. Man tror att man är så jävla tuff för att man spelar helt "careface"
Men förhelvete, bry dig!
Det är fan dina närmsta vänner vi pratar om här!
Vad är du utan dem?
INGENTING!
Att man sedan inte ens kan reagera på ett normalt jävla sätt när folk berättar för en att man betett sig illa...
Bara sitta där som att det egentligen rörde en!
"Nej men jag har ju inte gjort fel, det är alla andra som är dumma i huvudet!"

Nej usch så trött jag är på falska svin!
Just nu verkar det gå en epidemi av det dessutom!
Hoppas att man inte blir smittad, då hoppas jag att någon ger mig en fet käftsmäll!

3 kommentarer: