söndag

Dag 2 – Min första kärlek

Jag hatar sånna här frågor, vad menar man med första kärlek?
Förstaförsta, var väl när jag gick i tvåan eller något.
Vi gick i samma klass och var "ihop" rätt länge vad jag minns...
Men om det var kärlek egentligen vet jag inte, var väl mer så att man var kompisar men man kunde ju inte vara kompis över könen på den tiden så att säga.

Sen bestod hela min högstadietid av massa "kärlekar" i personer som jag inte ens pratat med.
Mitt första (och enda, fan vad tragiskt!) seriösa förhållande hade jag inte förens i ettan på gymnasiet.
Vad finns det att säga om det?
Ja, jag var riktigt förälskad i honom men det höll bara i 5 månader, han orkade inte med mig längre ;)
Nej men vi funkade inte ihop, vi hade tänkt att försöka igen, men jag såg ingen framtid i det.
Jag var väl rädd för att bli sårad igen också.
Men jag kan fortfarande undra hur det hade varit om vi hade försökt igen....

Och nu lever jag livet som singel dåja!
Jag har sjuuuukt lätt att på få och tappa intresse för någon.
Kan vara helt galet intresserad men så fort personen i fråga visar en gnutta av intresse för mig tappar jag mitt!
Det är väldigt smidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar