onsdag

Dag 8 – Ett ögonblick

Mhmmm, jag måste vara den människan på jorden som har det tristaste livet?!
Just nu kan jag inte komma på ett speciellt ögonblick...
Visst har det väl hänt saker men inte så STORA?!

Men om jag ska ta något så var det väl dagen jag kom in på gymnasiet, alltså problemet var ju inte att komma in eller nått...
Jag kan väl inte heller säga att det förändrade mitt liv, eller jo på ett sätt men... aa.
Dock förändrade det mig som person, inte när jag kom in alltså..
När jag började här, samt flyttade hit!
Jag är mycket säkrare i mig själv till exempel, jag går inte och tänker på vad alla andra tycker om mig hela tiden.
Och på något sätt blev jag mig själv, jag behöver inte göra mig till här, folk gillar mig, av någon konstig anledning, ändå!
Jag trivs så in i helvete här, men ibland så drabbas jag av någon slag tristess, det känns så invant liksom.
Men så går det ju när man är lat och inte orkar göra så mycket, skyll mig själv!

Några av alla älskade mongon<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar