onsdag

Dag 11 – Mina syskon

Jag har tre syskon, men de är bara halva så egentligen har jag 1,5 st!
Nejmen, två av mina bröder har jag gemensam mamma med, den andra delar jag pappa med.
De på mammas sida är tolv och nio år, han på pappas sida är tio.
För det mesta är det kul att ha syskon, när de sover!
Problemet med att ha yngre bröder i utspridda åldrar är att någon av dem alltid är i trotsåldern!
När det ena kommer ur det börjar den andra, så jag har börjat vänja mig nu!
Min äldsta lillebror fyller ju då tonåring om drygt ett år, har jag tur så har jag flyttat hemifrån då..
Nej så illa tror jag inte att det blir men man vet ju själv hur hemskt det är.
Tiden går ju sjukt fort, tycker inte att det var längesen som de alla kröp runt och man inte förstod ett ord av vad de sa!
Så det är nu när man själv börjar bli lite "äldre" som man förstår varför alla vuxna alltid klagar på att man växer för fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar