söndag

Dag 7 – Min bästa vän

Ja, min bästa vän, har nog inte EN bästa vän.
Jag har många bra vänner, varav av en del är lite bättre ;)
De som är lite bättre är de som jag står lite närmre, de som vet det mesta om mig!
Det finns de som alltid ställer upp och finns där.
De som inte sviker vad som än händer.
Jag älskar alla mina vänner och vissa då lite mer.

Mina kompisar består av två grupper kan man säga, de hemma (Eksjö) och de i Tenhult.
Molly är den människa jag känt längst och fortfarande umgås med, vi har en väldigt enkel vänskap.
Just för att vi känner varandra så bra tror jag.
Vi kan inte höras på över en månad ibland, men ingen surar för det, vi vet vart vi har varandra.
Emma och Elle är de jag umgås med mest när jag är hemma, hinner inte träffa dem så ofta som jag önskade.
Elin är väl den som har ställt upp mest för mig här på internatet, vi fann varandra rätt snabbt, kärlek vid första ögonkastet skulle man väl kunna säga.
I ettan delade vi rum och var mer som ett gift par och tjafsade rätt mycket, vilket vi kan göra nu med.
Jinne är också en av de människor som alltid ställer upp och finns där för en, i början av ettan var jag Jinne och Elin ett litet gäng ;)
Sen har vi ju min lilla söta granne Amanda, vi har lite samma temperament men fungerar bra ihop en då, kanske för att vi också delar samma humor.
På internatet har vi ju även Mellie, Trixi (Min man), Maggie, Bella och Westin helt underbart galna och härliga människor!
Mina små älsklingar i skolan är Rebecka, Ellen och Cornelia som alltid lyser upp ens dag.

Ja usch, känner inte att detta blev så mega-intressant, men vill ju inte glömma någon..
Det har jag inte va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar