torsdag

Jag mår bra och det blir vackert och lika sorgset som förut

Allt blir vardag så snabbt, och för en gångs skull gillar jag det!
Panik-känslan i söndags försvann snabbt, jag börjar acceptera att det är hör jag ska bo nu!
Har kämpat på med labb.rapporter, tycker inte att det är roligt men bara att bita i det sura äpplet...

Tänkte ordna upp mitt liv idag, och vi börjar med att skippa en föreläsning!
Nä men, börjar med nytt "ämne" idag och första föreläsningen brukar alltid vara mest repetition från gymnasiet, så känns onödigt att lägga 2 timmar på det.
Räknar istället, det är mycket roligare än labb.rapporter, särskilt när man börjar fatta lite.
Så dagens planering:
  1. Räkna klart uppgifter på kap 3
  2. Diska och plocka i ordning
  3. Räkna mer om jag hinner
  4. Synundersöknig + skaffa gymkort
  5. Skriva flödesschema till labben imorgon
  6. Kolla igenom nästa kapitel om klockan inte är för mycket!
  7. Kolla film och sova.
 Fick tummen ur och färgade håret igår med, mejlade bemanningen och "sa upp mig" och kollade gym.
Så kvar att göra är att prata med dem på folktandvården och ringa vårdcentralen.

Nu ska jag tillbaka till Kemins underbara värld (sarkastiskt tonläge)


Coolaste bilden ni någonsin sett, men bara för att visa min nya hårfärg
mindre orange men lite för mörkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar