söndag

Jag har åkt så många varv men det är alltid lika svart

shuuupshuuup
En vecka är nu redan gjord, första skolveckan.
Kommer in i allt mer och mer.

Igår hade vi våran provsittning, jag vann pris för bästa utklädnad och vår fina lilla grupp kom trea  i nollekampen.
Blev rätt dragen igår så har mått som jag förtjänar idag!

Latade mig i sängen fram tills ca tre, efter det någon gång tog jag cykeln bort till ICA.
Cyklade fel så in i helvete!
Virrade nog runt en halvtimma innan jag kom på att ICA ligger på andra sidan!
Så var helt slut när jag väl kom fram, svettigt som fasen med.
Vimsade runt i affären i en timma, hittade inte frysarna först... dåligt organiserat!
Men lyckades få ihop tre stora (tunga) kassar med mat.
Var lagom astrött när jag hade kämpat mig hem i backarna, bra träning!
Så nu är kylskåp och frys lite mera välfyllt.
Lagade första ordentliga målet mat på tre veckor.
Har som sagt levt på micromat, sallad eller baguetter ett tag nu.
Så imorgon blir det gått med potatis och lax wraps till lunch.

Ska ta tag i mitt liv nu, laga bra mat, motionera och ha bra rutiner.
Ett måste om jag ska orka med att plugga.

I veckan blir det väl mest plugg, ska komma ut och gå något med.
Åker hem till Eksjö på torsdag eftermiddag med, ska bli skönt att träffa familj och vänner.

Hade tänkt att diska egentligen men såg att klockan var snart-sov-dags, så blir en kopp te och nån bra film istället!


Utsikt från fönstret
MAAAAAT! 


Morgondagens lunch!

Lyxig korvmacka till kvällsmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar