torsdag

Isn't she lovely?

Här är hon, världens finaste pålla!




Idag blev det en mysig skrittrunda i det fina vädret med Frida och Electra.
Pållan tyckte nog att det var lite långtråkigt och undrade när vi skulle börja springa!
Men hon var lite trött när vi kom tillbaka ändå, mental träning är ansträngande med!
Imorgon blir det en längre tur och jag ska försöka att träna lite muskler på både Pållan och mig!

Så skönt att snön smälter, fortsätter detta vår-väder kan man snart börja rida på riktigt!






Idag lämnade vår mycket trogna vän Fredd oss!
Han har varit med oss i 6 år så det känns konstigt att han inte längre sitter och väntar i sin bur.
Han var en så speciella kanin, han följde efter en som en liten hund.
Vart man än gick så skulle han vara med.
Kliade man honom på ryggen så tackade han genom att slicka en på armen.
Alla de där speciella små egenskaperna kommer jag att sakna.
Du har det bättre nu vännen det vet jag, men det hindrar inte att stora tårar rinner ner från min kind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar