måndag

Bits and pieces!

Har precis kollat på en föreläsning om förskrivningsrätt, mycket intressant!
Dagen ser väl ut som så att jag snart ska laga lite mat, få ork att kolla på en föreläsning till och kanske söka lite jobb.
Har ett mål, jag ska söka minst ett jobb varje dag, helst!

Tror att jag har en mindre livskris just nu!
Okej det var väl att ta i...
Men jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.
Vet inte vad jag vill utbilda mig till och jobba med.
Känner mig inte "klar" för att börja plugga igen.
Känns som att man är fast då.
Fast jag vet ju att det inte är så!
Även om jag börjar plugga så har jag hela livet framför mig och bla bla bla
Men man blir låst, då vet jag hur mitt liv ser ut fem år framöver.
Det finns så mycket annat som lockar just nu.
Men tills nästa höst (2013) måste jag ha bestämt mig, så mycket vet jag.
Då måste jag börja plugga.
Om jag bara visste vad jag vill bli skulle jag börja plugga nu i höst, tror jag!
Men har ingen motivation, känns bara som att jag vill börja plugg för att jag då kan flytta och skaffa mitt eget.
Det är ju dock ett tag kvar tills skolorna börjar i höst så jag kanske hinner bestämma mig, något annat måste jag göra till hösten i vilket fall som.
Tänker inte gå här hemma och dra och vänta på att få hoppa in en dag i veckan.

Nä dags att ta tag i livet och laga lite mat, städas behövs med...och anmäla sig till högskoleprovet!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar