torsdag

a broken heart can't be that bad

Kallt som i ett isbjörns-arsle idag!
Hade mer lager kläder på mig än vad en idomin-fjortis har foundation...
Tänkte fasen det när jag cyklade till stallet att cyklar jag omkull nu så känner jag ju i alla fall!
Skulle ju inte ta mig upp heller...
Pållan skötte sig fint idag, bara jag som otränad, har tappad den lilla koordinationsförmåga jag hade och försöker mest få ordning på mig själv just nu!
Har världens sämsta riddojjor dessutom, eller ja det är inte ens meningen att man ska rida i dem.
Får ingen stadga i foten alls, bara slänger runt i stigbyglarna..
Ja stigbyglar är ju inte heller någon hit när det är kallt.
Åh, ja juste. Det var så otroligt vackert när jag var ute och red idag!
Snön föll så otroligt sakta och när solen sken såg det ut som det föll glitter!
Kändes helt magiskt att skritta fram på en liten skogsväg just då!

Imorgon blir det nog ett dressyr pass på åkern.
Har hittat en helt underbar sida där man kan hitta massa inspiration på olika övningar.
Inspiration till morgon dagen:


            


 





Vintern är fin men lång ifrån njutbar alla dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar