måndag

Jag reste iväg för att få nånting gjort Jag trodde sporren fanns på annan ort

Nu måste jag har slagit alla mina tidigare rekord i att vara klumpig!
Lyckats sträcka ryggen så förbannat.. kan vara ryggskott, om man nu kan få det på grund av nått man gör?
Hur lyckas man då med något sådant här?!
Jo det ska jag berätta.
Om man har ont i ryggen för att man har sovit konstigt så tänker man att ja men jag kör lite yoga på morgonen.
Inget fel på yoga, det började faktiskt släppa.
Men när man böjd som en jävla ostbåge med både händer och en fot i marken, ska man INTE ta ett litet skutt åt sidan!
Det slutar jävligt illa.
Men om man ska se något positivt med det hela är ju det att jag liksom inte kan böja på ryggen så jag måste sitta väldigt rakt, om jag ska sitta, alltså får jag mycket bättre hållning!
AWESOME!

Så att plugga igår ar ganska uteslutet, klarade bara av att ligga i fosterställning.
Inte bra, hade verkligen behövt plugga, måste försöka få lite gjort idag istället.
Får väl ligga ner och plugga...

Jaja, värre saker kan hända nu är det bara och 'man up'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar