söndag

På TV:n visade man ett lyckligt slut och allt såg plötsligt lite bättre ut!

Wooopwooop!
Extra jobb på gång, tentor som går bra och allt känns bara...bra!
Snart är det "påsklov" - över en vecka ledigt.
Ledigt på riktigt denna gången, det ska bli så skönt!
Tänker njuta som satan av det.

Så på fredag åker jag hem till lilla Eksjö.
Då kommer även släkten för att fira min födelsedag och påsk.
TJUGOETT HELA ÅR!
Nej usch, skämtar..
Känns inte så speciellt att fylla 21, ungefär som när jag fyllde 19, absolut inget speciellt alls.
Men presenter skadar ju aldrig, vill köpa nya kläder så hoppas på presentkort.
Helst av allt vill jag ha en ny garderob, men det kan jag ju sluta drömma om...

På lördag blir det utgång på EKSJÖ STADSHOTELL, wiiiie, bästa stället!
(Garderar mig mot folk som är dumma i huvudet och påpekar, för säkerhetsskull, att jag var ironisk)
Som tur var är det ju de människor man omger sig med som avgör hur kul man kommer att ha!
Vilket betyder att jag kommer att få väldigt roligt, fysatan vad jag saknar er.

Som jag har förstått det så är det dock fortfarande väldigt mycket snö hemma i Småland.
suck...
I Göteborg har ju våren precis börjat kämpa på riktigt.
Ska man dock se något positivt i det så kan jag ju hoppas på att våren fortsätter kämpa på här och att jag efter en vecka med ytterligare vinter kommer tillbaka och överraskas av den otroliga värmen?!?!
Riiiight!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar