torsdag

Ordnat kaos?

Har nu packat ner i princip alla kläder, är ju ca en vecka kvar tills jag flyttar så lite måste vara kvar!
Alla mina saker flyttar dock nu i helgen...


PAAAAANIK!


Ja hade då, ännu en gång, tänkt att ge bloggandet en ny chans!
Kommer ju förhoppningsvis hända lite mer spännande saker i mitt liv nu.
För jag flyttar till fucking jävla helvetes GÖTEBORG!
U-N-D-E-R-B-A-R-T
Har inte fattat det riktigt än, det kommer en såndär lite pirrande känsla ibland, men den går över lika fort.
Alldeles för mycket att stå i, tänka på och ordna med.
Att jobba, packa, fixa med allt som har med flytt och skola att göra samtidigt som man försöker vara en glad och pigg människa går inte riktigt ihop!
Jobbet har senaste tiden tagit all min kraft...
Huvudvärken är tillbaka och tröttheten lika så!
Men snart slipper jag allt det där, förhoppningsvis...

Ja så ca en vecka kvar på jobbet, fyra pass.
Känns både väldigt skönt och samtidigt lite... jaa... sorgligt?
Har ju verkligen trivts som satan, världens bästa arbetskollegor!
Så att kasta sig från tryggheten in i något nytt och främmande känns förbannat läskigt men otroligt härligt på samma gång.

Nä back to packing, alla tusentals väskor står på tur!
YIII-FUCKING-HOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar