tisdag

Ja för en doft av sommarens sista dagar

Första inlägget från Göteborg!
Wihooo, vad spännande!
Intressesmurfar hoppar genom taket, alla där ute springer och hämtar sin carebags och skriver så pennan glöder i intresseblocket!

Men iallafall, har nu fått upp allt ur kartonger och påsar.
Städning och lite småfix kvar, sen är jag klar!
Tar man sig bara i kragen går det fort, inte likt mig att göra allt med detsamma.
Jag tror att jag börjar bli vuxen, fy vad tråkigt...haha, nej det kanske behövs.
Har inte förstått att jag ska bo här, i min alldeles egna lägenhet i GÖTEBORG!
Sjukt...
Igår träffade jag en mycket saknad vän, som även hon flyttat hit, över en lunch och en riktigt go' chailatte.
Imorgon ska jag träffa Katrin, vi träffades i England när jag var där och nu har hon precis kommit hem till Sverige, passande nog så bor hon i Mölndal.
Så hoppas på fint väder för då blir det picknick i slottsparken.
Nä nu måste här städas!
Säääyååå!

1 kommentar:

  1. härligt att läsa att du har kommit iordning med allt! saknar dig dock redan men vi ses ju till helgen i alla fall!!!! :D <3
    gött att du har slängt ut ett blogginlägg också! fortsätt så ;)

    SvaraRadera