torsdag

men ska jag känna, då ska det finnas tid att känna fritt!

Sitter och degar framför datorn, inte helt fel med sovmorgon/förmiddag!
Senare ska en redovisning i fysik göras, känner jag mig själv rätt kommer den dock inte bli überseriös!
Jag har den fina egenskapen att jag har fjortishumor!
Och göteborgshumor också men det är inte ett lika stort problem!
Kan skratta åt väldigt simpla saker i tid och otid!
"Kan vi vända på den och köra åt andra hållet?"
"Så kör man den in och, in och ut!"
Är det bara jag som garvar åt sånt?
Uppenbarligen inte eftersom att jag ofta får med mig andra, men det är fan alltid jag som börjar!
Jag försöker VERKLIGEN (helt ärlig nu, nästan!) att inte skratta, men ju mer man håller sig för det ju värre blir det när man spricker!
Så det är väl bara att omfamna min lite mer omogna och barnsliga sida!
Man ska väl bejaka barnet i sig va?
Fast det kanske är skillnad på barn och fjortis?
Eller, nej kanske inte!
Förutom att de flesta ungar är söta och det finns det få fjortisar som är.
Eller det vet man ju inte för man ser dem ju inte bakom 2 liter brunkräm och 5 kg kajal!

The fjortis in me!

3 kommentarer:

  1. Cathrin Samuelsson28 april 2011 kl. 09:47

    Hehhee.go du e! Håller med dig.. Sånt E juh roligt helt enkelt bara!! Det blir inte roligare än man gör det.. o bara man har kul själv så så får övriga hänga på om de vill... o dte gör de juh oftast ;) O resten kan väl få ha tråkigt för sig själva =)

    Kram gumman!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha jo det har du ju rätt i ;)
    Mina kära klasskompisar delar ju som tur är min humor ;D
    Dock uppskattar inte alla lärare när jag sitter och misstolkar allt jag säger och skrattar så att tårarna sprutar :s
    Kan inte förstå varför?! ;)

    kramar!

    SvaraRadera