onsdag

But when we leave this year we won't be coming back

Jag är fan oförtjänt trött idag, rätt slapp dag idag ändå, om man jämför med andra dagar.
Tror det är vädret som gör mig helt orkeslös och omotiverad...
D9-prov idag då, hoppas att det gick bra och HOPPAS att jag får användning för det snart!
Imorgon är jag ledig, nästa vecka är det lov, sen en skolvecka och sen åker vi till Schweiz i ca en vecka = GÖTT SOM FAEN!
Finns ju lite att se fram emot i alla fall!
Imorgon har jag dock ett Fysik prov på eftermiddagen, så jag har ju lite att göra imorgon på dagen eftersom att jag inte har pluggat ett skit!
Men det ska nog gå bra...
Nu ska jag tvätta av mig sminket och borsta tänderna, sen ska jag sova :D


I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly
And this is how it feels

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar