fredag

Energy in a can

Skjutsat bror och köpt plugg godis till mig!
Måste ha både idag och imorgon känner jag...
Köpte redbull, jag vet inte riktigt om det fungerar men jag måste ju ändå köpa ifall att de gör det!

Alltså syns det på mig att jag inte kan bedöma hur stor bilen är och därför hatar att parkera?
När jag skulle parkera vid Netto kör en gubbe förbi i en annan bil och gör tummen upp och nickar när jag finjusterar min parkering genom att göra ca 1cm/ minuten!
Visst jätte snällt, men man känner sig lite kass!
Ba, ha ha ha, ja lånat farsans bil, lite för stor för dig va?
I och för sig tror jag bara att men ser mitt huvud sticka upp i princip!
Hatar när man inte kan justera sätet så att det stämmer!
Måste man vara lång för att köra bil eller?

Önskar att vi bodde på landet just nu med, eller att man var tvungen att köra 100-väg för att kommer ner till stan.
Både jag och lill-bilen vill sträcka på oss!
Jag vet hur det kittlar motorn på den, och i gas-foten på mig!
70-väg är inte tillräckligt, särskilt inte när den är så kort....



KOLLA VAD PIGG JAG ÄR!!!
WÄHÖÖÖ HELT SJUKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar