tisdag

Och så gick det ett år!

Året som artonåring passerar idag, eller har!
För jag ju redan levt mitt artonde år, börjar på mitt nittonde.
Ett år som skulle bli så jäkla bra, ARTON liksom, 18!
Att vara myndig är överskattat!
Kände mig inte ett dugg vuxnare!
Då kände jag mig mer vuxen när jag fick körkort...

För ett år sen befann jag mig i Skottland, sov gjorde jag troligen, helt slut efter alla intryck!
Tyckte inte det var så kul att inte kunna festa på min arton årsdag men såhär i efterhand var det den perfekta födelsedagen.
En som aldrig kommer att upplevas igen.

Nitton är inte så speciellt, ett mellansteg mellan 18 och 20.
Ett instabilt mellanläge, en intermediär om vi ska prata kemi språk!
Det är ju detta året allt händer, nu blir jag vuxen!
Jag tar studenten, ska börja jobba, börja mitt egna liv på egna ben!

Men dagen var bra, bio och mat med min älsklingar!
Snart kommer Elin och Amanda hem från innebandy-turneringen och då ska vi födelsedags-fika!





Pose ala duck face...
Men bara för att visa hur cool jag är!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar