tisdag

Måddligt dept i däsan!

Jag älskar att vara förkyld!
Tror att jag har snor upp till hjärnan!
Helt underbart...
Och innan när jag satt och räknade matte så trodde jag att bi-hålorna skulle sprängas!
Smidigt att man inte kan luta sig framåt!
Meeeeeen, nu ska vi inte klaga här!
Bara tycka lite synd om mig själv!

Ovanlig och spännande skoldag idag, fysik, kemi och matte!
Lika ovanlig som VARENDA JÄVLA DAG tills att jag tar studenten!
Men efter maten blir det att dra till apsex (A6) med mina peeeeeeps!
Jag ska köpa byxor, finally!
Och lite annat bröte!

Hejhopp hejhopp!


skulle vilja ha dessa va, men det har jag icke råd med!




Jag försöker få in alla ord som du sa
Men du vet hur dom smakar
Det är nånting skumt med stan just idag
Det är nånting som knakar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar