tisdag

Jag är fan felskapt!

Hur svårt ska det egentligen vara att hitta en bh?!
Jävligt svårt tydligen, damn, alla har ju så konstiga former!!
Är det någon mer än jag som inte har antingen klotrunda bröst eller strutformade?!
Jaja, ska väl inte klaga men vafan....
Dessutom hatar jag provhytter!
För man ser så jävla blek ut!
Eller jag är säkert så blek, men det blir ju inte bättre av alla starka lampor!
Inte konstigt att man får komplex!
Känner du någon med liiiiite för bra självförtroende?
Ja men putta in den i en provhytt och slit av alla kläder!
Så kan vi ju se hur snygg den personen känner dig sen!

Ikväll blir det mjukisfest med mina underbara brudar!
Det ska bli riktigt najs!

1 kommentar:

  1. *nickar igenkännande*
    Det finns fan inga bhar som passar mig.
    och jag har fobi för provrum.
    jag hatar helkroppsspeglar, där ser man alltid hur fläskig jag är (kan inte hjälpa det!)

    får man komma på mjukisfest? har tråkigt. haha nej men...skall plugga tjohoo!

    SvaraRadera