lördag

Det finns dom som skördar där någon annan sått

Sitter med amningskudde size XXXXL, eller ja kudde och täcke!
Alltså har format dem till en hästsko typ, tyckte att det såg ut som en enorm amningskudde!
Inte så skönt egentligen, hej ryggvärk typ!
Men min stol är inte heller så jävla skön...
Ska i alla fall skriva uppsats om något inom religion, har hittat nått tror jag..
Äh, det blir nog bra!

Simmade innan, 1000 m, uppdelat i två, men ändå!
Så på två veckor har jag nu simmat 2500 m, det är säkert mer än vad jag gjort på ett år innan...
Nä nu ska jag verkligen ta tag i det där med träningen!
MINST två gånger i veckan ska jag motionera ordentligt, sen skadar ju inte en liten promenad några gånger med.
Orkar verkligen inte vara såhär slö!
Så ska jag orka med min JÄTTEROLIGA sista termin på gymnasiet måste jag nog ha lite energi!
SISTA TERMIN förresten, SHIT....
Panikpanikpanik, jag är ju nästan vuxen nu va?
Jag känner mig fortfarande pytteliten...
Ska jag klara mig själv snart?
Alltså jag vet ju att jag kommer att klara mig så, men alltså...
Hemma är ju fortfarande tryggheten!
Och internatet, herregud internatet!
Min andra familj!

Your home is where your heart is

2 kommentarer: