tisdag

I'm using you!

Är extremt dålig på att uppdatera!
Har väl sagt ett antal gånger att jag ska bli bättre på det!
Nu kommer jag inte säga det...
För WHO THE FUCK CARES?!

Använder bloggen som ett klagoplank.
Och det tänker jag fortsätta med idag.

Fast jag är glad med, för jag är ett steg närmre att få en foderhäst!
Har längtat efter att få rida ordentligt igen så jävla länge.
Så hoppas på att det funkar.
Sen är det bara en heltids-anställning/fast inkomst, egen lägenhet och en vovve som saknas!
Okej det med vovve kanske inte blir än på ett bra jäkla tag...
Svårt när man inte vet vart man tar vägen.
Blir alldeles för jobbigt att behöva ta hänsyn till det när jag ska börja plugga och flytta!
Men ett eget ställe kräver jag fan snart!

Blir helt jäkla oxtokig av att bo hemma!
Klarar inte av att inte få göra som jag vill..
Men ingen ordentlig inkomst = ingen lägenhet.
Måste hitta ett jobb som ger lite mer lön/ mer arbetstillfällen, eftersom att det är det som är problemet...
Med andra ord måste jag börja söka jobb, ta mig i kragen och gå till arbetsförmedlingen!

Jaja börjar ju i alla fall plugg lite snart, men det blir man ju fan inte rik på heller!
Men det räcker ju till att betala foderhästen om det blir något med det!
Och sen måste jag ta tag i det där med delegering så att jag förhoppningsvis träffar sköterskan och kan fixa det på torsdag när jag jobbar morgon!

Min motivation har ju dessvärre försvunnit...
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Och jag känner verkligen att gnäller, för ingenting!
Finns de som har det värre och bla bla bla
Men bara för att någon har större problem blir inte mina mindre.
Som en mycket smart man sa, eller något i den stilen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar