onsdag

Heaven is a place on earth with you

Har precis kollat igenom ca 90 blogg-inlägg på bloglovin', jag får mina ryck ibland!
Idag blev en riktig shlööööödaaagh!
Okey det är skönt att slöa men såhär i efterhand känner jag mig rätt "värdelös."

Men jag har ju färgat håret, lagat en helt total misslyckad fläskpannkaka och plockat ihop allt smink så att jag får plats med det på rummet!
Det sista helt i onödan i och för sig!

Vi har nämligen fått en tvättmaskin, vilket i sig är jävligt gött!
Meeeen, den var ju tvungen att ta vägen någonstans och då rök min sminkhylla på toaletten!
Så då var det väldigt viktigt att allt smink försvann, i förrgår tror jag för maskinen skulle in igår!
Maskinen kom IDAG så så jävla bråttom var det ju för det första inte!
Och sen märkte ju morsan att hon faktiskt inte behövde en hylla när hon väl hade rensat bland sina grejer!
Min mamma använder nämligen bara mascara, kajal och ibland lite solpuder och vid extra fina tillfällen ögonskugga!
Utöver det använder hon ju dock lite deo, parfym, hudkräm m.m.
Men det tar ju uppenbarligen inte en hel hylla!
Så mitt smink får flytta tillbaka till toaletten!
Alltså inte toalett-stolen, vilket det lät som, utan rummet där toan befinner sig!
Och nej det är inte ett badrum, för det har vi här uppe där badkar och dusch finns!

Imorgon blir det jobb till 15.00 och sedan en fika med Emma, najs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar