fredag

Fröken Svår är så stilig och smal, klart hon har sina kval, men hon är helt normal

snartsnartsnartsnart, snart bal, snart liseberg, snart sista veckan och snart student!
How about now?
Vill bara vara klar med allt, kunna slappa de sista veckorna i skolan!
Men SNART så är jag det med, då kan jag slappa i en vecka iaf!
Och som en "klok" person sa så får vi tillbaka vårt liv efter studenten!
TACK!
För då ska man ju inte jobba!
Fast det ska bli skönt att jobba istället för att plugga, kunna vara ledigt på riktigt!
För det är en sak att vara ledig från skolan för man vet alltid att man borde göra något!
Men att vara helt ledig är ännu värre för då uppskattar man det inte istället!
Nej skolan är jag nu trött på, eller skolarbetet, för egentligen vill jag stanna!
Men min hjärna orkar inte mer, till och med mitt finger är skadat!
Skrivskadat, stor knöl på långfingret där jag stöder pennan!
Lyckat tycker jag!
Nu ska jag sova!
Godnatt!


oooooooch, mina fina tjejer är hemma igen, det tycker jag är bra!





Ett huvud utan bekymmer
finns bara på en fågelskrämma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar