söndag

Jag kastar mina tankar ingenstans och överallt

Söndag, seg som satan...
Har hunnit med att tvätta, plugga lite...
Dagarna går alldeles för fort, hinner inte med allt jag borde.
Kan inte förstå att jag har bott i Göteborg i snart 3 månader, känns fortfarande inte som hem.
På något sett känns det som att tiden har stått stilla, som att jag inte kommer någonstans.

En vecka med föreläsningar och en labb, samt en labbrapport som ska vara klar.
På torsdag kommer världens bästa Ika hit, saknar henne som satan!
Ska bli så otroligt skönt att få träffa henne, sitta och dricka te och bara prata om allt.
Precis som förut.
Även Ellenpellenplutt ska en sväng till götet, så blir väl en fika eller liknande med henne, så sjukt länge sen!
Det förgyller min vecka kan jag säga.
På fredag kommer tenta resultatet, USCH!

Nu måste jag fortsätta skriva labbrapport.
YIPPEY

Älskade vän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar