fredag

skwidipipp skwiddeli!

Bäst blogg rubriken någonsin jag vet!

Sitter och väntar på bättre tider, bokstavligt!
Ut på en välbehövd promenad med Ellinor om ca en timma eller så.
Har inte blivit någon vidare motion denna veckan...
Men mitt nya lite nyttigare liv får börja i England!
Då har jag en motionsform som jag faktiskt gillar.
Kommer nog bli en del utflykter och promenader dessutom, både med deras son och själv.
Dessutom har de ju två hundar så motionera ska jag nog bli motiverad till.

Imorgon är det jobb som gäller och en slökväll med far och lillebror,
måste passa på att umgås med "the loved once!"
På söndag åker vi till Aneby och Farmor där hon och henne syster har gjort koppkakor!
MUUUUUMS!
Tror inte att jag känner någon i min ålder, utanför släkten, som gillar kroppkakor.
Vilket jag ICKE kan förstå det är ju typ det godaste man kan äta!
I lagom mängd och kanske inte varje dag men ändå!
Det är nog något jag kommer sakna i England, får laga det där!
Vet inte om det kommer bli så uppskattat dock, det ser ju inte jätte gott ut direkt...
Men kan man äta Haggish så kan man fan äta kroppkakor?!?!
Hur översätter man ens det?!?!
"Hi, welcome home I made bodycookies"
mmm, näää då kommer jag ju låta som en kannibal?!
Får se hur det blir med det alltså...

Nä nu ska jag göra absolut ingenting i en halvtimma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar